2012. március 23., péntek

Éledezik az erdő és szárazság van


Egyelőre nem a terveim szerint alakul a blogírás, de majdcsak belejövök.

A múlt hét végén már veteményeztem fólia alá, azt később megmutatom. A kiskertnek később mint terveztem, csak a mostani hétvégén fogok nekiállni, ugyanis akkora a szárazség, hogy előbb nem láttam volna értelmét, a locsolás pedig csak mostanra oldódott meg. A tél rendkívül csapadékszegény volt, és semmi jele annak, hogy esni akarna az eső. Tavaly tavasszal sem esett egy csepp sem, vagy 3 hónapig.

A kitartó krókusz

Tegnap erdőt jártam. Van már sok ibolya, de lesz még ennél több is, csak napok kérdése. Meglepetésemre már komlóhajtásokat is találtam néhány helyen, ezért azt is elkezdhetem szedni.  

Ibolya

Komlóhajtások

A medvehagymáink igen szépen fejlődnek, de még nem igazán lehet sokat leszedni belőlük. Jó hír viszont, hogy nagyon szépen szaporodik magról is, rengeteg apró levélke látható a nagyobbak környékén!

Medvehagyma magról


Magnolia stellata

Nincsenek megjegyzések: