2013. március 1., péntek

Tavasz van (?)


Bújik elő a medvehagyma 2013.02.26.
Két napja elolvadt a hó, már csak mutatóban van imitt-amott néhány folt. A medvehagymának sem kellett több, rögvest az első hómentes napon megmutatta magát. (Csak a mobilom volt nálam, ezért csak ilyen képeket mutatok.)

Nem mondtam még, hogy idén lesz egy jó nagy konyhakertem, ugye? A méretét később majd pontosan meghatározom, de 100 m2-nél nagyobb, az biztos. Tavaly fel lett szántva, aztán került rá birkatrágya, ami aztán jól bele lett forgatva a földbe.

Még az ősszel ültettem bele háromféle szamócát, egy korait, egy normál tenyészidejűt és egy alpesi yellow fantázianévvel ellátott folytontermőt, ami igazából egy hosszúkás fehér színű és nagyon édes fajta. Kíváncsi vagyok, hogy mikor lesz rajta az idei első gyümölcs, mert tavaly novemberben még volt rajta.

A szamócák közé tettem dughagymát és fokhagymát, és ültettem közéjük néhány tő levendulát is védőnövényként.

Kétféle málnatő is került már a kertbe, az egyik folytontermő, a másik pedig nyáron fog gyümölcsöt hozni, ha minden jól sikerül.

Folyt. köv.

Nincsenek megjegyzések: